گازرسانی به ۱۷ روستای کردستان در دست اقدام است

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای استان در دست اقدام است که با افتتاح این پروژه ها، میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به ۹۹.۹ درصد خواهد رسید.

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، به عملکرد ۹ ماهه سال جاری شرکت گاز استان اشاره کرد و گفت: با جذب ۱۶ هزار و  ۹۰۱ مشترک جدید در بخش های خانگی، تجاری و عمومی، تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان آذرماه به  ۶۲۴ هزار و ۷۷ مشترک رسید.

وی اظهار کرد: از تعداد ۱۶ هزار و ۹۰۱ مورد اشتراک پذیری جدید، تعداد ۱۰ هزار و ۴۲۹ مورد در شهرها، ۶ هزار و ۳۳۱ اشتراک جدید روستایی و تعداد ۱۴۱ مشترک جدید در بخش صنعت بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان به اهداف و عملکرد این شرکت در بخش اشتراک پذیری نیز اشاره کرد و افزود: اهداف این شرکت در سال جاری در بخش اشتراک پذیری ۱۸ هزار و ۱۰۰ مورد است که با پذیرش ۱۶ هزار و ۹۰۱ مورد اشتراک پذیری جدید، ۹۳ درصد برنامه محقق شده است.

فعله گری ادامه داد: پروژه های گازرسانی به ۱۷ روستای استان نیز در دست اقدام است که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی به بیش از ۹۹.۹ درصد خواهد رسید.

کد خبر 2766327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha