۱۰ کانال تلویزیونی ویژه انتخابات در کردستان راه انداری شد/ نامزدها ثبت نام کنند

۱۰ کانال تلویزیونی ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار و جمعی از مدیران در محل صدا و سیمای مرکز این استان افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح کانال های تلویزیونی در سنندج با بیان اینکه پنج شبکه در ۱۰ شهرستان استان قابل دریافت است تا مخاطبان نقاط ضعف و قوت و برنامه‌ها، ایده ها و تفکرات نامزدهای مختلف را در شرایط یکسان ببینند و انتخاب کنند، گفت: راه اندازی این کانال‌ها در راستای اجرای سیاست های کلی انتخابات ابلاغی رهبر معظم انقلاب و ماده ۷۴ قانون مجلس شورای اسلامی برای فرصتهای تبلیغاتی برابر انجام شده است. 

علی مرادی با بیان اینکه ثبت نام نامزدها برای انجام تبلیغات از طریق این کانال ها از ۲۵ دی ماه آغاز شده است، اضافه کرد: در ۱۰ شهرستان فرکانسی جدا از شبکه استانی، محتوای این برنامه ها را بر روی آنتن می برد و بیننده باید در گیرنده های خود با جست و جوی کانال امکان استفاده از آن را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این امکان بستری برای راه اندازی شبکه محلی در ۲ شهرستان استان نیز هست، افزود: بعد از تایید هیات اجرایی مرکزی و استانی ضوابط تبلیغات به اطلاع نامزدها می رسد و هر نامزد می تواند ویدیو خود را در قالب و ساختار اعلامی تاییده شده هیات اجرایی برای پخش ۲۰ دقیقه ای از شبکه محلی انتخابات به اطلاع مخاطبان برساند.

مرادی گفت: مشارکت حداکثری سیاست راهبردی نظام بوده و خارج کردن مردم از صحنه با ایجاد دوقطبی در جامعه، سیاست راهبردی دشمن است.

وی تاکید کرد: انتخابات ۲ نهاد مجلس خبرگان و و شورای اسلامی از جمله مهمترین رخدادهای سیاسی که چشم دشمنان نیز به آن است و رهبری از نخستین روزهای سال جاری تعیین راهبرد برای چهار محور مهم مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی را از مسوولان مطالبه کردند.

امیدواریم انتخاباتی با دستاورد بزرگ برگزار شد

نماینده ولی فقیه در کردستان هم اظهار کرد: چهار رسالتی که رهبر انقلاب مبنی بر مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت اعلام کردند که امیدواریم نامزدهای انتخابات خودشان نیز این موارد را رعایت کنند و دست اندرکاران نیز به این کار اخلاقی، سیاسی و اجتماعی پایبند باشند.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی با بیان اینکه هرکس سهمی در انتخابات دارند و سهم صداوسیما نیز مشخص است. افزود: رقابت شایسته در سلامت کامل انتخابات همراه با امنیت از نظر فکری، ذهنی و اجرایی ضروری است و با مشارکت بسیار شایسته و آبرومند وظیفه داریم که در تجلی این معنا بکوشیم.

وی با اشاره به اینکه چهار محور مورد تاکید رهبری فقط وظیفه دست اندرکاران و مجریان نیست، ادامه داد: همه از هر قشری آن را ترویج کنند تا رقابت خوب سلامت شایسته و کامل و امنیت خوب و مشارکت بالا انجام گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: برخی به امنیت فکری مردم با ناامیدی و زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب خدشه وارد می کنند و امیدواریم که انتخاباتی که در ماه اسفند( ماه شعبان ماه پیامبر ) با دستاوردی بزرگ همراه شود.

امیدواریم در عرصه رقابت به بلوغ برسیم

استاندار کردستان هم ضمن گرامیداشت ۲۸ دی روز مقاومت و ایثار مردم سنندج گفت: توفیق قدرشناسی خون پاک شهدا در تداوم راه آنان است.
اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: جای خرسندی است که این ظرفیت برای همه حوزه های انتخابیه فراهم شده و رسانه ملی بستری فراهم کرده تا نامزدها در عرصه رقابت بتوانند برای ارائه برنامه خود از این امکان استفاده کنند.

وی افزود: بلوغ در همه عرصه ها از جمله رقابت باید بیش از گذشته شود و این شبکه ها برای رقابتی جدی تر و پرشورتر و برنامه محور از سوی نامزده ها را شاهد باشیم.

استاندار کردستان یادآور شد: بقه طور طبیعی ممکن است در بین نامزدها کسانی توان و تمکن مالی برای تبلیغات رسانه ای و میدانی را به رغم برنامه های خوب نداشته باشند و صداوسیما امکان مساوی را برای نامزدهای حاضر در عرصه فراهم کرده است.

زارعی کوشا گفت: با همکاری ستاد انتخابات، مخابرات و صداوسیما و برنامه سازان این بستر و امکان برای داوطلبان مجلس خبرگان از قاب شبکه استانی فراهم است.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت گسترده مردم آنچه که انتظار رهبر معظم انقلاب از مسولان و آحاد مردم در عرصه مشارکت حماسی ، رقابت واقعی با امنیت وسلامت کامل برگزار شود.

استاندار کردستان افزود: بصیرت و موقع شناسی مردم استان حماسه ای را در این دوره رقم می زند و برگ افتخارات دیگری بر کارنامه مردم استان اضافه خواهد شد، ضمن اینکه هر چه رقابت بیشتر شود، انتخاب بهتر خواهد بود که امیدواریم شایسته ترین ترین افراد در قوه مقننه که برای ریل گذاری توسعه و حرکت و پیشرفت کشور نقش ویژه ی دارد حضور یابند.

زارعی کوشا ادامه داد: آنچه که در تقویم انتخاباتی است عینا رعایت می شود و برای همین داوطلبان حتما در موعد قانونی تا ۳۰ دی ماه در سامانه تبلیغات صداوسیما ثبت نام کنند.

کد خبر 2765899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha