بارش برف و باران در کردستان/تمام محورهای مواصلاتی باز هستند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در سطح استان برقرار بوده، اما با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و مشکلی در تردد وجود ندارد.

صلاح الدین محمدی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: از شب گذشته سامانه بارشی آسمان استان را فرا گرفته که در گردنه ها و ارتفاعات به صورت بارش برف و در دیگر نقاط استان بارش ها به صورت باران رقم خورده است.

وی اظهار کرد: علیرغم بارش قابل توجه برف در محورهای شمالی، جنوبی و غربی استان، اما تمام راه های مواصلاتی با تلاش های راهداران باز بوده و از انسداد راه های شریانی با عملیات برفروبی و نمک پاشی جاده ها، جلوگیری شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: در حال حاضر بارش برف در مسیر گردنه بهارستان زرینه، گردنه خان بانه، گردنه فیلان تاقی دیواندره، گردنه سرچی و مروارید کامیاران و همچنین ژالانه سروآباد ادامه دارد اما اختلالی در تردد خودروهای عبوری به وجود نیامده است.

محمدی با بیان اینکه خودروهای عبوری حتما با خود زنجیر چرخ همراه داشته باشند، ادامه داد: در حال حاضر هیچگونه محدودیتی در تردد خودروهای عبوری اعلام نشده اما اگر بارش به همین منوال باشد امکان منع تردد خودروهای کشنده وجود دارد.

وی یادآور شد: در نیمه شرقی استان نیز تنها شاهد بارش باران بوده و گردنه صلوات آباد سنندج نیز بارش جزئی برف داشت که با نمک پاشی به موقع، مانع ایجاد اختلال در تردد خودروهای عبوری شدیم.

کد خبر 2765524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha