گیر افتادن صدها پناهجوی کرد ترکیه در مرز آمریکا- مکزیک

سرویس جهان- بر اساس گزارش رادیو ملی آمریکا، صدها مهاجر منتظر ورود به آمریکا از طریق مرز مکزیک هستند که بیشتر آنها کرد هستند.

به گزارش کردپرس، رادیو ملی آمریکا از تلاش کردهای مهاجر ترکیه برای رسیدن به آمریکا از طریق مرز مکزیک خبر داده است. با این حال، آنها به دلیل تلاش برای ورود غیرقانونی کمترین شانس برای دریافت پناهندگی دارند.

 رادیو ان پی آر که با پناهجویان کرد ترکیه مصاحبه کرده است، از تلاش چند ماهه آنها برای رسیدن به مرز آمریکا از طریق کشور مکزیک خبر داده است. رادیو ملی آمریکا در گزارش خود از ورود صدها پناهجوی جدید به مرز آمریکا خبر داده که بیشتر آنها کرد هستند.

با این حال، پلیس مرزی آمریکا آنها را به بیابان های جنوب کالیفرنیا هدایت کرده است. پناهجویان به دلیل ورود غیرقانونی از مرز آمریکا در منطقه ای دورافتاده رها شده اند و هیچ گونه کمک دولتی شامل آنها نمی شود.

بر اساس گزارش این رسانه دولتی آمریکا، تنها مردم محلی و داوطلبان برای رسیدگی به وضعیت پناهجویان اقدام کرده و آب، غذا و شیرخشک برای آنها تهیه کرده اند.

مقامات آمریکا گفته اند به وضعیت حقوقی آنها رسیدگی می شود اما به دلیل این که به صورت غیرقانونی مرز آمریکا را رد کرده اند، نسبت به دیگران شانس کمتری برای دریافت پناهندگی دارند.

کد خبر 2763511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha