فریاد دادخواهی یک پیمانکار از دست بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب

سرویس کرمانشاه- شرکت هما تجارت سمنان در نامه ای رسمی به امضای مدیر امور مالی و بازرگانی این شرکت به رسانه ها که نسخه ای از آن هم به خبرگزاری کرد پرس رسیده است از دست بیمارستان امام خمینی شهر اسلام آباد غرب کرمانشاه و عمل نکردن آن به تعهداتش از رسانه ها مساعدت خواسته است!

به گزارش کرد پرس، بر اساس مفاد این نامه و اسناد و مدارک پیوست آن شرکت هما تجارت سمنان بر اساس اعلام نیاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب (بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب) در سامانه تدارکات دولت، در مناقصه تامین اقلام آن بیمارستان شرکت کرده  طی دو فاکتور نسبت به تحویل اقلام مورد نیاز آن سازمان اقدام کرده است.

بر اساس مستندات مناقصه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب (بیمارستان امام خمینی اسلام آباد غرب) می بایست نسبت به پرداخت وجه در زمان مقرر اقدام کند، ولی اکنون هفت ماه از تاریخ بازپرداخت فاکتورها می گذرد، ولی صورت حساب را پرداخت نمی کنند. 

در این نامه تاکید شده است عدم پرداخت به موقع بدهی توسط سازمان های دولتی، با توجه به تورم موجود در کشور ظلم آشکار است و اینکه چند مسئول دولتی پرداخت امری را در تاریخ مشخص تایید و امضا کرده اند.  ولی به آن عمل نمی کنند، مصداق تدلیس و فریبکاری است.

بر اساس این نامه علی رغم پیگیری تلفنی و ارسال اظهار نامه دادگستری به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و  سایر دستگاه های ذیربط متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست.

کد خبر 2762664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha