فرودگاه سقز تا چند روز دیگر میزبان مسافران می شود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: زیرساخت های فرودگاه سقز از جمله سالن ترانزیت، برج مراقبت، مجموعه باند پروازی و محوطه سازی تکمیل شده است.

محسن منصوری با بیان اینکه رئیسی پایان هفته مهمان مردم کردستان خواهد بود، گفت: آغاز بهره برداری از فرودگاه سقز و پروژه راه آهن سنندج – همدان، مهترین پروژه هایی است که در این سفر به بهره برداری می رسند.

وی اظهار کرد: پس از بازدید از فرودگاه سقز، دغدغه های سازمان هواپیمایی کشور هم رفع شده و فرودگاه، آماده بهره برداری است و مردم می توانند در هفته های پیش رو از این فرودگاه استفاده کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: همچنین برای صحت سنجی و رفع مشکلات احتمالی فرودگاه سقز، طی چند هفته اخیر ۳ پرواز آزمایشی در این فرودگاه انجام شده که همگی آنها موفقیت آمیز بوده اند.

منصوری ادامه داد: از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به استان کردستان حدود ۶ هزار میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته که بر همین اساس نیز عمده تصمیمات و تعهدات در دور اول سفر به استان  کردستان عملیاتی  و اجرایی شده است.

وی یادآور شد: آغاز بهره برداری از فرودگاه سقز، بازگشایی گذرگاه مرزی سیف، افتتاح پروژه راه آهن سنندج - همدان و بهره برداری از ۱۴ پروژه ملی، عمرانی، صنعتی، کشاورزی، آبرسانی و ورزشی که نویدبخش تحولی بزرگ در استان به ویژه در حوزه اقتصادی است از برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

کد خبر 2762597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha