دستگیری سارق سابقه دار در سنندج/۱۶ میلیارد تومان قاچاق در دیواندره کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری یک نفر سارق سابقه دار محتویات داخل خودرو و کشف ۲۵ فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد.

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان سنندج، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی ردپای یک نفر سارق سابقه دار را در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی قضائی سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه متهم در اظهارات خود به تعداد ۲۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، اظهار کرد: در این رابطه یک نفر مالخر دستگیر شد و مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و تحویل به مالباختگان شد و پرونده تکمیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در شهرستان دیواندره خبر داد و ادامه داد: ماموران آگاهی شهرستان دیواندره در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی متوقف کردند.

وی یادآور شد: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق، شامل: ۵۲ دستگاه انواع تلویزیون، یک دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ هزار و ۷۳۹ عدد انواع وسایل ورزشی و ۴۳ هزار و ۸۰۰ ثوب البسه قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۶ میلیارد تومان برآورد کرده اند، بیان کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 2762574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha