۳۱ اثر نمایشی در دومین روز از تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمد

۳۱ اثر از هنرمندان عرصه تئاتر کشورمان در سومین روز از برگزاری شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به نمایش درآمد.

به گزارش کرد پرس، شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی در سومین روز از برگزاری خود در شهر مریوان با اجرای آثار نمایشی هنرمندانی از مناطق مختلف کشور مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

در این روز ۸ اثر نمایشی با حضور داوران جشنواره در زریبار مریوان اجرا شد. اثر نمایشی «با بادها می‌رقصد» به کارگردانی آرش رضایی از شهر ازنا، اثر «زندگی با طعم باروت» به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «نامه» به کارگردانی رضا محمدیان، «پارادوکس» به کارگردانی مالک ایسالان از شهر دهلران از اجراهای دومین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بود که با حضور داوران اجرا شد.

هزار پیشه» به کارگردانی نجمه مهرانی از اصفهان، «زمین شماره ایکس» اثر علیرضا شمساز اصفهان، «علی سوت بلبلی» به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان و «نقطه سرخط» به کارگردانی سوران حسینی از مریوان نیز در زریبار به نمایش درآمدند.

همچنین در پارک شانو «روز تولد من» از قروه، «بدون توقف» از اهر، «اگر تو بودی» از همدان، «پیاده رو» از کتاب و «فاصله» از ارمنستان با حضور مردم مریوان اجرا شد.

ژینگه استادیوم و پارک ملت نیز امروز شاهد اجرای نمایش‌های «جهانگردان بی نوا» از مریوان، «سنگ» از بناب، «پلاسما» از زاهدان، «روزی روزگاری در سرزمین زباله ها» از رودسر، «ماده ۷» از کرمانشاه، «جایی برای گل سرخ» از پاوه، «غول مرحله آخر» از هرسین بود.

استریت» از اندیمشک، «عوض» از میناب، «بی وقتی» از اصفهان، «کوچه ها» از خمینی شهر، «عاشقانه های زیرخاکی» از تهران، «آنو(خانه)» از اهر، «رنگینک و شهر آرزوها» از شاهین شهر و «ارسو واچینی» از لاهیجان نیز از دیگر آثار نمایشی ارائه شده در مناطق مختلف روستایی مریوان بود که با استقبال مردم همراه شد.

در مجموع امروز ۳۱ نمایش از آثار شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در شهر و روستاهای اطراف مریوان اجرا شد.

کد خبر 2762165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha