رئیس اقلیم کردستان برگزاری کنگره جنبش اسلامی و انتخاب مجدد رهبر این حزب را تبریک گفت

سرویس عراق و اقلیم کردستان- بارزانی در پیامی انتخاب مجدد عرفان عبدالعزیز را به عنوان رهبر جنبش اسلامی کردستان تبریک گفت.

به گزارش کرد پرس به نقل از تلویزیون روداو روز پنجشنبه ۱۹ ۱۰ ۲۰۲۳ نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان در پیامی برگزاری کنگره جنبش اسلامی کردستان و انتخاب مجدد عرفان عبدالعزیز را  به عنوان رهبر جنبش اسلامی کردستان به این حزب تبریک گفت.

در بیان نامه ریاست اقلیم کردستان آمده است که رهبر جنبش اسلامی کردستان در تماسی تلفنی مراتب سپاسگزاری خود را به رئیس اقلیم کردستان اعلام کرده است.

شایان ذکر است روز سه شنبه ۳/۱۰ ۲۰۲۳ کنگره جنبش اسلامی کردستان تحت عنوان کنگره تاسیس در شهر سلیمانیه برگزار شد و در این کنگره عرفان عبدالعزیز با کسب ۹۸۶ بار دیگر به عنوان رهبر جنبش اسلامی کردستان انتخاب شد و در این کنگره کامل حاجی علی که شرکت در کنگره را تحریم کرده بود ۱۵ رای به دست آورد.

شایان ذکر است که بسیاری از طرفداران کامل حاج علی در کنگره جنبش اسلامی کردستان شرکت نکردند و معتقد بودند که در کنگره و نحوه برگزاری آن تخلفاتی گسترده صورت گرفته است اما عرفان علی عبدالعزیز رهبر جنبش اسلامی کردستان این اتهام‌ها را رد کرد و آن بی اساس و دروغ خواند و گفت در کنگره این حزب هیچ تخلف قانونی صورت نگرفته دستورالعمل‌های جاری و همچنین قوانین کمیسیون اجرا شدند و نماینده کمیسیون نیز بر فرایند برگزاری کنگره نظارت داشته است.

کد خبر 2762162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha