ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می شود

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری انجام می شود.

مریم مهدی عراقی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: تاریخ ثبت نام غیرحضوری و انتخاب واحد پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور برای سال تحصیلی پیش رو، به زودی به صورت مجازی از طریق سایت Kd.pnu.ac.ir و پیام رسان های مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سامانه آموزشی گلستان دانشگاه به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می پذیرد، اظهار کرد: تمام مراحل ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور (با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی) باید مدارک خود را در هنگام ثبت نام غیرحضوری آماده داشته باشند، افزود: تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم ۳-۳-۶ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند) و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) از جمله این مدارک است.

مهدی عراقی ادامه داد: بعد از طی مراحل اعلام شده، پذیرفته شدگان باید اصل مدارک بارگذاری شده را جهت تشکیل پرونده و امکان پذیرش و انتخاب واحد به مرکز قبولی خود تحویل دهند.

کد خبر 2761926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha