نماینده مجلس: وزیر آموزش و پرورش کار را رها کرده است

سرویس آذربایجان غربی- نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش و کمبود شدید معلم درکلاس های درس، انتقاد کرد.

به گزارش کردپرس، کمال حسین پور نماینده سردشت و پیرانشهر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صفحه مجازی خود نوشت:امروز پای برگه استیضاح وزیرآموزش و پرورش را به دلیل عملکرد نامطلوب وزیر امضا کردم.

او ادامه داد: موضوعاتی چون اجرای ناقص رتبه بندی معلمان، نابسامانی در جذب نیرو در آزمون آموزگاری، کمبود شدید معلم در کلاس های درس و عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان جای انتقاد دارد ولی وزیر آموزش و پرورش کار را به امان خدا رها کرده است.

پیشتر نیز نماینده ارومیه در مجلس گفته بود: مگر ما در چند سال گذشته تجربیات لازم را در رابطه با مسائل استخدامی پشت سر نگذاشته‌ایم، به عنوان مثال ما امروز معلمینی در قالب نهضتی، خرید خدمتی، پیش دبستانی، طرح مهرآفرین داریم و اینها از برخی از مسائل کنار گذاشته شده‌اند، سوال این است که مگر این معلمان تحصیلات لازم را ندارند، به واقع این معلمان سال‌ها در خدمت محصلین بودند و این جای سوال دارد که چرا باید در حوزه انتخابیه بنده ۵۰۶ مدرسه بی‌معلم بماند.

گفتی است؛ خبرگزاری کردپرس پیشتر در گزارشی با عنوان  مهر بی مهر دانش آموزان؛ رویای یک سقف مقاوم و بازگشت تارک تحصیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی در گزارشی به چالش های کمبود نیروی انسانی و نبود زیرساخت های لازم در حوزه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی پرداخته بود.

کد خبر 2761734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha