اهدای ۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کردستان

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: بنیاد علمی آموزشی قلم چی در اقدامی شایسته، بیش از ۶ هزار جلد کتاب از منابع آموزشی خود را به کتابخانه های عمومی در استان اهدا کرد.

به گزارش کرد پرس، معصومه حسنی خونسار گفت: کتاب های اهدایی شامل ۲ هزار و ۱۱۶جلد کتاب از منابع آموزشی قلم چی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کنکوری ها) و ۳ هزار و ۹۲۵ جلد کتاب گروه کودک از ۳ انتشارات (مبتکران، نردبان و پرستو) بوده است.

وی اظهار کرد: کتاب های اهدایی توسط انتشارات قلم چی با حضور نمایندگان این موسسه و رئیس مجمع خیرین کتابخانه ساز استان در کتابخانه مرکزی سنندج به نمایندگان کتابخانه های عمومی تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان با بیان اینکه ارزش کتاب های اهدایی بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است، افزود: کتاب های اهدایی به زودی در قفسه های ۵۳ باب کتابخانه عمومی استان قرار می گیرد تا علاقمندان و به ویژه متقاضیان حضور در کنکور سراسری از آنها استفاده کنند.

حسنی خونسار با تقدیر از فعالیت های بنیاد قلم چی، ادامه داد: این بنیاد هر سال علاوه بر فعالیت های عام المنفعه، اقدام به اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی در مناطق مختلف کشور می کند و این امر در غنی سازی منابع کتابخانه ای بسیار تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی امری ارزشمند است و می تواند علاوه بر ارتقای سرانه منابع کتابخانه ای، به جذب کتابخوانان بیشتر برای حضور در این نهاد فرهنگی کمک کند.

کد خبر 2761422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha