بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه ۴هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بر اساس میزان افزایش تورم امروزی ، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه حدود ۴ هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود.

به گزارش کردپرس، از شورای شهر؛ نقی کریمی در جلسه صحن شورا اظهار کرد: روش تدوین بودجه شهرداری برای سال ۱۴۰۳ با پیشنهاد راهکار جدید با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف تهیه و تدوین شود.

او افزود: اقدامات قابل قبولی در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با تشکیل کمیته های تخصصی برای بودجه نویسی سال ۱۴۰۲ شهرداری انجام گرفته بود که جا دارد از زحمات شهردار و مجموعه خدوم شهرداری و مرکز مطالعات و پژوهش های شورا تشکر نمایم.

 کریمی تاکید کرد: باید با نگاه کارشناسانه به بودجه سال ۱۴۰۳ نگاه کنیم و با توجه به افزایش تورم و رکود اقتصادی ، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه باید بر اساس میزان تورم تدوین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بر اساس میزان افزایش تورم امروزی ، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه حدود ۴ هزار میلیارد تومان پیش بینی می شود.

او از ایجاد کارگروه های تخصصی برای مناطق محروم خبر داد و افزود: بودجه مناطق محروم و کمتربرخوردار در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری ارومیه برآورد شده بود و لذا این بودجه در سال ۱۴۰۳ با ایجاد کارگروه های تخصصی افزایش خواهد یافت.

کریمی در پایان گفت: الحمدالله عملیات قابل قبولی در مناطق کمتر برخوردار در سال ۱۴۰۱ و شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ از سوی شهرداری ارومیه نسبت به ادوار گذشته انجام شده است.

کد خبر 2761205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha