کردستان میزبان ۲۵ شهید گمنام در هفته دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ۲۵ شهید تازه تفحص شده در کردستان و آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان تشییع و به تهران منتقل می شود.

به گزارش کرد پرس، مهدی رمضانی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سنندج، بر ضرورت تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جنگ گنجی تمام نشدنی است کە متاسفانه ما از این جنگ کم ترین بهره را برده ایم.

وی از جنگ و دفاع مقدس به عنوانی گنجی تمام نشدنی نام برد و افزود: موضوع دفاع مقدس با ابتکار و خلاقیت بازگویی شود تا افرادی که هیچ تجربه ای از آن دوران ندارند با حقاق ایثار و مقاومت ملت ایران آشنا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه برخی ابعاد دفاع مقدس به ویژه در کردستان هنوز بازگو نشده است، اظهار کرد: از ۷ هزار زن شهید دوران دفاع مقدس، ۵۶۶ شهید به کردستان اختصاص دارد که تابلوهای شهری ما هیچ نشانی از این شهدا با خود ندارد.

رمضانی بر ایجاد خلاقیت و ابداعات جدید برای تبیین و تشریح ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: باید از روش های جدیدی برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس بهرە گرفت و از سخنرانی های تکراری فاصله گرفت.

وی یادآور شد: برای تبیین ارزش های دفاع مقدس باید سراغ قشرها و صنوفی رفت که کم تر با موضوع دفاع مقدس آشنایی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه بر ضرورت تبیین مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جوان تاکید کرد و بیان کرد: باید متناسب با فضای فکری نسل جوان دفاع مقدس را برای آنان تبیین کرد.

کد خبر 2760614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha