افتتاح شهرک تعمیرکاران قروه بدون اجرای حکم انتقال

سرویس کردستان- شهرک تعمیرکاران قروه در حالی افتتاح شد که هنوز حکم قضایی انتقال صنوف اجرایی نشده و مماشات مسئولان در این زمینه ادامه داشته و اعتراض شهروندان هم رو به گسترش است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، انتقال صنوف آلاینده و مزاحم از سطح شهر به شهرک تعمیرکاران قرار بود تا پایان تیرماه اجرایی شود اما با وجود صدور حکم انتقال قضایی همچنان دیده می شود که متولیان امر مماشات را بر برخورد قضایی ترجیح می دهند این در حالی است که روز به روز بر شدت اعتراضات شهروندان افزوده می شود.

از یک طرف شهروندان معترض نگرانند این تعلل و بی توجهی به حکم انتقال باعث شود یک خودمختاری توسط صنوف با بهانه های مختلف صورت گیرد و دیگر از شهر خارج نشوند و از طرف دیگر نگرانی از این بابت وجود دارد که صنوف منتقل شده به شهرک، دوباره بازگردند به سطح شهر!

حال باتوجه به همین مسئله مسئولان اقدام به افتتاح این شهرک در هفته دولت کرده اند و معلوم نیست وقتی هنوز حاضر به اجرای حکم انتقال نشده اند چطور اقدام به بهره برداری از آن داشته اند!؟ همچنین جای سؤال دارد که چرا علیرغم تمامی وعده ها هنوز شهرداری مسیر دسترسی شهرک را آسفالت نکرده و هر بار وعده می دهد و هرگز هم عملی نمی شود!؟

به نظر می رسد فرماندار شهرستان و دیگر متولیان انتقال صنوف را چندان جدی نگرفته و مسئله امنیت جانی و روانی شهروندان را هم اولویت خود نمی دانند چرا که همچنان بر چرخ مدارا نشسته و هیچ گونه تذکر و برخوردی با شهرداری در راستای انجام وظیفه ای که زیر بار آن نمی رود ندارند.

با این وجود شهروندان معترض اعلام کرده اند که اگر همچنان مسئولان در انتقال صنوف ملاحظه کاری کنند و تسریعی در کار نداشته باشند، این بار طومار اعتراضی خود را به وزارت کشور ارسال و از مقامات بالاتر درخواست همراهی خواهند داشت. /

کد خبر 2760239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha