مردی در پیرانشهر به همسرش تیراندازی کرد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت همسرش کرده بود، توسط پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ یونس ارجمند در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات شهر پیرانشهر اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد فردی به هویت معلوم به سمت همسرش تیراندازی و ضمن مجروح کردن او، از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی پیرانشهر اظهار کرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهم، در کمترین زمان ممکن، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ ارجمند با اشاره به اینکه فرد مجروح شده در مراکز درمانی تحت نظر پزشک است، بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تاکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران، اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی بر طرف کنند.

کد خبر 2759791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha