فاجعه ای دیگر در محور سلماس به ارومیه/خودروی سواری در برخورد با کامیون له شد

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ازبرخورد شدید سواری ۴۰۵ و بنز ۱۰ چرخ در جاده سلماس به ارومیه و جان باختن ٢ نفر خبر داد .

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره افزود: ساعت ۱۴:۲۳ امروز یکشنبه ۸ مردادماه در جاده ارومیه سلماس(کیلومتر۶۵) یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و بنز ۱۰ چرخ  با هم برخورد کردند.

او ادامه داد: این تصادف نرسیده به سه راهی آبگرم رخ داد و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه شهید افشارجو (گردنه قوشچی) بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند

محبوبی گفت: متاسفانه شاهد جان باختن ۲ نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ بودیم و وضعیت یکی دیگر از سرنشینان نیز وخیم گزارش شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: به علت شدت حادثه جهت رهاسازی فوتی ها و مصدومین احتمالی نیاز به جرثقیل سنگین است و نجاتگران در حال رها سازی هستند.

گفتنی است؛ محور ارومیه به سلماس از ابتدای سال جاری شاهد چندین فقره تصادف فاجعه بار بوده است و با ورود دستگاه قضا در ٥ تیر ماه یک ضرب الاجل ٤٨ ساعته صادر شد رییس کل دادگستری استان و برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای در این محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، از دادستان سلماس خواست ضمن ورود جدی و قاطع به موضوع در صورت احراز ترک فعل و قصور در انجام وظیفه برخورد لازم قانونی با خاطیان معمول و نتیجه ظرف ۴۸ ساعت اعلام کند.

در آخرین روز خرداد ماه سال جاری نیز تصادف شدیدی بین یک دستگاه سواری با تریلی در محور ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی رخ داد و تمامی سرنشینان سواری(٥ نفر) در آتش سوختند. این در حالی بود که رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیش از وقوع این تصادف ضرب الاجلی ۱۰ روزه برای ساماندهی این محور صادر کرده بود.

مهلت ضرب الاجل های صادره دستگاه قضا منقضی شده و این محور همچنان یکی از فاجعه آفرین محورهای استان به شما می رود/.

کد خبر 2758891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha