افزایش نگران کننده آمار خودکشی در بوکان

سرویس آذربایجان غربی- بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی بوکان طی ٣ ماه اخیر آتش نشانان این سازمان از خودکشی چهار نفر تاکنون جلوگیری کرده اند.

به گزارش کردپرس، رسول معروفی رییس سازمان آتش نشانی بوکان در این باره گفت: در ساعات اولیه بامداد پس از تماس مردمی و اعلام مبنی بر اقدام خانمی ۳۵ ساله جهت سقوط از طبقات فوقانی ساختمانی در یکی از محلات این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدند.

او افزود:آتش نشانان پس از رسیدن عملیات نجات را آغاز کرده و خوشبختانه با دعوت وی به آرامش در سریع ترین زمان ممکن با بستن راه های سقوط به پایین، این خانم را نجات داده و تحویل عوامل انتظامی و اورژانس اجتماعی دادند.

به گفته معروفی؛ علت این اقدام، اختلافات خانوادگی عنوان شده بود.

رئیس آتش نشانی بوکان گفت: آتش نشانان بوکانی در  ٣ماه اخیر توانستند از اقدام به خودکشی ٤ شهروند جلوگیری کنند.

١٨ تیر ماه در پی اعلام اقدام به خودکشی جوانی ۲۵ ساله در منزلی در یکی از مناطق شهر بوکان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۴ این سازمان به محل اعزام و از این اقدام جلوگیری کردند.

همچنین در خرداد ماه نیز آتنش نشانان موفق به نجات جان دختری ۲۱ ساله و منصرف ساختن وی از اقدام به سقوط از ارتفاع  شدند و در اقدامی دیگر جان مرد ۴۰ ساله ای که قصد خودکشی را داشت با شکستن شیشه منزلش و انتقال این فرد به بیمارستان نجات داده بودند.

کد خبر 2758750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha