اجرای طرح کهاب در ۶ جایگاه عرضه سوخت استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از اجرای طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) در ۶ جایگاه  عرضه سوخت استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توجه به حفظ محیط  زیست بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، فرآیند کامل طرح کهاب تا پایان سال جاری در ۱۶ جایگاه  عرضه فرآورده های نفتی اجرا می شود.

 وی اظهار کرد: با  اجرای طرح کهاب در جایگاه ها، ضمن مدیریت  مصرف بنزین با کاهش بخار فرآورده  و حفظ محیط زیست از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان افزود: مراحل نخست طرح مذکور در همه ۸۸ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی استان  اجرایی شده است و موارد بعدی شامل تهیه و نصب کمپرسورها و نازل های مخصوص در حال  انجام است.

نوکانی با اشاره به مزیت های زیست محیطی و اقتصادی اجرای این سیستم، از  اجرای این طرح بر روی نفتکش های ناوگان حمل و نقل منطقه خبر داد و ادامه داد: برنامه  ریزی و هماهنگی های لازم نیز با ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جهت اجرای  طرح کهاب در تاسیسات انبار نفت سنندج نیز انجام گرفت.

کد خبر 2758605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha