شمارش معکوس خروج صنوف آلاینده قروه/تمدید مهلت در کار نیست

سرویس کردستان- همزمان با نزدیک شدن به اتمام مهلت قانونی خروج صنوف آلاینده قروه در حالی شمارش معکوس آغاز شده که متولیان امر اعلام کرده اند هیچ گونه تمدیدی در کار نیست و انتقال در زمان تعیین شده صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پس از صدور حکم انتقال صنوف آلاینده از شهر قروه به شهرک تعمیرکاران تا پایان تعیین مهلت قانونی یعنی اواخر تیرماه چیزی نمانده و شمارش معکوس تخلیه شهر از این صنوف آغاز شده است. در این میان عده ای از صنوف احساس مسئولیت کرده و به شهرک رفته اند و اما هستند هنوز عده ای که همان بهانه های بی اساس را دست خود گرفته و در برابر انتقال مقاومت می کنند و نسبت به ساکنان مناطق و شهروندان هیچ حس مسئولیت پذیری ندارند!

در همین زمینه هم شهرداری، هم فرمانداری و هم دادستانی قول مساعد برای انتقال صنوف مذکور در مهلت قانونی داده اند و به گفته رئیس صنف تعمیرکاران مهلت در نظر گرفته شده به هیچ وجه تمدید نمی شود و لازم است صنوف هرچه سریع تر نسبت به نقل مکان خود اقدام نمایند در غیر این صورت مطابق قانون برخورد خواهد شد.  

شمارش معکوس خروج صنوف آلاینده قروه/تمدید مهلت در کار نیست

جدای از این صنوفی که نقل مکان کرده اند از رضایت خود نسبت به شهرک گفته و اعلام داشتند که شهرک مثل خانه خودمان بوده و بسیار راحت و کاربردی است. آنان حتی از افزایش مشتریان خود نسبت به داخل شهر خبر دادند و گفتند که مشتریان همیشگی هستند و مشتریان جدید را هم با خود می آورند و از زمان انتقال تا کنون بدون مشتری نبوده ایم.

آماده سازی مسیر ورودی شهرک در کنار آسفالت داخل شهرک از جمله مواردی هستند که رئیس صنف تعمیرکاران از آن خبر می دهد. «افشین مرادی» با بیان اینکه آماده سازی شهرک در حال اتمام است گفت که داخل شهرک هم در حال آسفالت شدن بوده و تا اواخر همین ماه به طور کامل تمام می شود.

با این وصف شهروندان منتظرند تا انتقال انجام و امنیت شهروندیشان لحاظ شود و دیگر غصه آلودگی صوتی و رفت و آمد را نداشته باشند. /

کد خبر 2758028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha