عضو مجمع عمومی جنبش تغییر خطاب به قباد طالبانی: اتحادیه میهنی سلیمانیه را به حراج گذاشته است

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ عضو مجمع عمومی جنبش تغییر در پاسخ به سخنان قباد طالبانی که اتحادیه میهنی را حافظ ساختار اقلیم کردستان خواند، اعلام کرد این حزب که اکنون ادعای محافظت از ساختار اقلیم کردستان را ترویج می‌دهد طی چند هفته گذشته در بغداد تلاش کرد استان سلیمانیه را از اقلیم کردستان جدا کند.

به گزارش کردپرس به نقل از باسنیوز، چندی پیش قباد طالبانی در دیدار خود با دفتر هماهنگی حزب اتحادیه میهنی این حزب را محافظ ساختار اقلیم کردستان و دستاوردهای آن توصیف کرد.

در مقابل دلشاد رشید ملا عضو مجمع عمومی جنبش تغییر به باسنیوز اعلام کرد سوالاتی هستند که از قباد طالبانی می‌پرسیم امیدواریم پاسخ سوالاتمان را به دست آوریم.

سوال اول: چه برسر درآمدهای گذرگاههای باشماخ و پرویزخان و شوشمی و سیرانبن آمد؟ پول این گذرگاهها به جیب چه کسی می‌رود؟

سوال دوم: چه بر سر زمینهای طلایی سلیمانیه آمد؟ این قطعه‌های فراوان زمین که متعلق به مردم هستند  را به نیروی ضد ترور واگذار کرده‌اید و در میان کادر این نیرو تقسیم کرده‌اید هزاران اصله درخت صنوبر را برای تامین منافع حزبی خود قطع کردید. تا این زمینهای را حراج کنید.

سوال سوم: چه بر سر پول و آب و برق سلیمانیه و غارتهای صورت گرفته توسط مسئولین شما به واسطه گرفتن مالیات از بازرگانان و صاحب کاران این شهر آمد؟ به عناوین مختلف از مردم این شهر پول دریافت می‌کنید این پولها را به دولت بازگردانید تا خدمات لازم را به مردم ارائه دهد.

دلشاد رشید ملا در سوال دیگر از قباد طالبانی می‌پرسد کی قباد طالبانی نگران بازگرداندن شکوه و عظمت از دست رفته به حزب اتحادیه میهنی بوده است؟ بخدا قسم در شان اتحادیه میهنی نیست که این چنین عمل کند. قباد طالبانی با تملق گویی به منظور کسب مقام برای حزبش با مسرور بارزانی رفتار می‌کند در حالیکه در سلیمانیه مشغول کارهای اینترنی است. اتحادیه میهنی اصلا به فکر حفاظت از ساختار اقلیم کردستان نیست.

در پایان دلشاد رشید ملا اعلام کرد پول سلیمانیه غارت می‌شود و در انظار عمومی به تعدادی دزد و سارق و مفت خور پرداخت می‌شود هر اندازه که مردم این شهر تاوان غارتگریهای آنها را می‌دهند به همان اندازه و به منظور لاپوشانی کردن دزدیهای خود برعلیه حزب دمکرات کردستان عمل می‌کنند مردم واقعیتها را درک می‌کنند اما آنها قصد فریب دادن مردم را دارند.

کد خبر 2757795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha