مسئول سابق دستگاه امنیتی حزب دمکرات کردستان: رؤیای بزرگ با تیم نامناسب به کابوس بدل خواهد شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- مسئول سابق دستگاه امنیتی و عضو رهبری حزب دمکرات کردستان در اظهاراتی گفت: شکاف میان اجتماع و منافع صاحبان قدرت سبب خلق بی اعتمادی خواهد شد و زمینه ای فراهم خواهد ساخت تا افراد ناهنجار، دو رو و فاقد توانایی به درون سیستم سیاسی راه یابند.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خندان، نزهت حالی مسئول سابق دستگاه امنیتی و عضو رهبری حزب دمکرات کردستان در صفحه فیسبوک خود نوشت: «محمد فاضلی جامعه‌شناس ایرانی، معتقد است که دو عامل اصلی، سبب عدم اعتماد و اعتبار می‌شود. نخست: خلأ حضور عقلایی در دولت و قدرت که صاحب طرح‌ها و برنامه‌های ملی هستند و به دنبال ارتقای جایگاه سیاسی خود نیستند. دوم: وجود اختلاف در منافع قدرتهای سیاسی و منافع اجتماع. عدم اعتماد و اعتبار نیز زمینه ای فراهم خواهد ساخت تا افراد ناهنجار، دو رو، فاقد توانایی و حتی افراد مأمور و مزدور به درون سیستم سیاسی نفوذ کنند».

نزهت حالی افزود: در نهایت، وضعیت مذکور به تعطیل شدن نظام توصیف شده خواهد انجامید و تبعات مخربی برای مملکت به دنبال خواهد داشت و قدرت ساختاری و بنیادی آن تضعیف می‌شود. به عبارتی دیگر، دولت قادر نخواهد بود که پاسخگوی نیازهای مردم باشد و نارضایتی هم‌میهنان را به دنبال خواهد داشت.

مسئول سابق دستگاه امنیتی و عضو رهبری حزب دمکرات کردستان همچنین تصریح کرد: «تمامی رهبران و سران حقیقی که در پیِ منافع میهنشان هستند، اهداف رفیع و رؤیاهایی دارند. لازمۀ اصلی تحقق این رؤیاها، وجود تیمی مناسب است. جان مکسول به زیبایی در این خصوص گفته است: بسیاری اوقات، افراد بهای بیشتری به رؤیاهایشان می‌دهند اما توجه کمتری به تیم و گروه خود می‌کنند؛ اما رؤیای بزرگ با تیم نامناسب به کابوس بدل خواهد شد.

کد خبر 2757284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha