تشکیل اتحادیه تعاونی های دهیاران در کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی در حوزه تعاون و رسیدن به سهم ۲۵ درصدی اقتصاد کشور دارد، گفت: اتحادیه تعاونی های دهیاران در کردستان تشکیل می شود.

به گزارش کرد پرس، فرزاد پیشکاری در نشست با دهیاران بخش های مختلف کردستان در سنندج، با اشاره به اینکه این اداره کل، تمام تلاش خود را در تشکیل تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی خواهد داشت، گفت: هدف از ایجاد اتحادیه تعاونی های دهیاران، کمک به پیشبرد اهداف دولت در روستاها است.

وی اظهار کرد: با ایجاد اتحادیه دهیاران شاهد توسعه روستاها، انجام فعالیت های اقتصادی، نیازسنجی های آموزشی، وحدت رویه مالی و ایجاد بسترهای اشتغال پایدار خواهیم بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مهمترین مزایای اتحادیه های تعاونی را بازاریابی مناسب، حل اختلاف بین تعاونی ها، تامین مالی، حضور در اتاق تعاون و صادرات محصولات بیان کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای ایجاد این اتحادیه بکار خواهیم گرفت.

پیشکاری دهیاران را سفیران و بازوان توانمند دولت در روستاها خواند و خواستار تلاش شبانه روزی در ایجاد اتحادیه تعاونی دهیاران در روستا های استان شد.

وی با اشاره به تصویب سند توسعه بخش تعاون توسط هیات وزیران در اواخر سال گذشته، ادامه داد: شوراهای توسعه تعاون استان ها به ریاست استاندار و عضویت دستگاه های ذیربط در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد خواهند شد.

کد خبر 2757267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha