٦ مصدوم طی واژگونی خودرو در محور میاندوآب به مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: واژگونی خودروی سمند در محور میاندوآب به مهاباد ۶مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره افزود:  ساعت ۲۰:۵۵ دقیقه روز  یکشنبه ۲۸ خرداد ماه؛ در محور میاندوآب به مهاباد،  یک خودروی سواری سمند واژگون شد.

او ادامه داد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات  برده رشان میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ این حادثه ۶مصدوم داشت که نجاتگران ضمن رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومین را به مرکز درمانی انتقال دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی همچنین از تصادف خودروی ساینا و پراید در محور ارومیه به سلماس با یک فوتی و ۲ مصدوم خبر داد و گفت:  روز گذشته نیز در محور ارومیه به سلماس،  یک خودروی سوار ساینا با یک دستگاه پراید با هم تصادف کردند.

محبوبی اضافه کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات  شهید افشارجو بلافاصله به محل اعزام شدند، متاسفانه این حادثه ۲مصدوم و ۱ جان‌باخته داشت که پس از انجام اقدامات رهاسازی از خودروی پراید تحویل عوامل قضایی حاضر در محل شد.

او گفت: مصدومین نیز پس از رهاسازی از خودروی ساینا و انجام اقدامات کمک های اولیه، به مرکز درمانی انتقال یافتند.

گفتنی است؛ محور مهاباد - میاندوآب به طول ۵۰ کیلومتر یکی از محورهای حادثه‌خیز جنوب آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود ، قسمت عمده ای از این محور چهاربانده شده و بخشی از آن باقی مانده است.

کد خبر 2757232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha