۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
شهردار سنندج استیضاح می شود؟!

حدود ۲ سال از شهردار شدن سیدانور رشیدی در سنندج می گذرد و حالا بعد از گذشت این مدت شنیده می شود که چند تن از اعضای شورای شهر سنندج به دلایلی تصمیم گرفته اند، طرح استیضاح شهردار را به مرحله اجرا بگذارند.

به گزارش کرد پرس، از همان روزهای ابتدایی گرفتن رای اعتماد توسط شهردار سنندج از سوی اعضای شورای شهر، چند تن از اعضا با این انتخاب مشکل داشتند که برخی مسائل خارج از مجموعه مانع از آن شد که طرح استیضاح رشیدی به جایی برسد.

در طول ۲ سال گذشته علیرغم تمام محدودیت های اعتباری اما پروژه های بزرگی در قالب عمران شهری در سنندج آغاز و یا برخی نیز به اتمام رسیده است که باعث شده، شهروندان تا حدودی از عملکرد شهردار سنندج رضایت داشته باشند.

البته ظاهرا این رضایت نسبی هم نتوانسته برخی از افراد شورای شهر سنندج را متقاعد کند تا رشیدی بدون حاشیه  به کار خود ادامه دهد، چرا که قصد دارند شهردار سنندج را به دلایلی، استیضاح و از کار برکنار کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که طرح سوال از شهردار سنندج توسط اعضای شورای شهر تا چند روز دیگر اجرایی شده و پس از گذشت ۱۰ روز اگر طرح کنندگان سوال از پاسخ های شهردار قانع نشدند، کار به استیضاح کشیده می شود.

کد خبر 2757203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha