پرداخت ۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد کردستان از پرداخت ۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خبر داد.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در جلسه ای که به مناسبت سالگرد تاسیس صندوق امداد ولایت برگزار شد، گفت: این صندوق از سال ۹۶ و با هدف توسعه بانکداری اسلامی و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و در نهایت کمک به نیازمندان تاسیس شد.

وی افزود: همچین تجمیع و هدایت منابع دولتی و ظرفیت‌های مالی و نیات خیر نیکوکاران و گسترش فرهنگ یاری رساندن به نیازمندان از دیگر اهداف تاسیس این صندوق است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: از ابتدای تاسیس این صندوق در سال ۹۶ تاکنون ۳۲۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به  ۴۰ هزار نیازمند کردستانی پرداخت شده است.

طوسی ادامه داد: ۱۱۳ میلیارد تومان از این تسهیلات در زمینه خدمات حمایتی، ۱۱۲ میلیارد تومان در زمینه اشتغال و خودکفایی، ۳۵ میلیارد تومان در زمینه خرید و ساخت مسکن، ۲۷ میلیارد تومان ودیعه مسکن و ۳۵ میلیارد تومان نیز در زمینه سایر مشکلات نیازمندان پرداخت شده است.

وی با تقدیر و تشکر از مشارکت و همراهی خیران در زمینه کمک به نیازمندان، یادآور شد: این صندوق آمادگی سرمایه گذاری خیران در این صندوق و هم افزایی برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان را دارد.

کد خبر 2756769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha