گازرسانی به ۱۰۶ روستای مرزی در آذربایجان غربی نیازمند صدور مجوز

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: تمامی‌ روستاهای باقی مانده استان برای گازرسانی مرزی ۱۰۶ روستای مرزی بالای بیست خانوار است و برای گازدار شدن این روستاها نیاز به صدور مجوز برای گازرسانی است که امیدواریم از سوی مدیریت شرکت ملی گاز ایران مجوزهای لازم صادر شوند.

به گزارش کردپرس، علیرضا شیخی اظهار کرد: در دولت سیزدهم، توسعه گازرسانی در استان شتاب گرفت و نزدیک ۶۰۰ روستا را گازدار کردیم و ۶۰۰ روستای دیگر را تا آخر سال آینده به چرخه بهره‌برداری می‌رسانیم.

او با اشاره به اجرای پروژه گازرسانی به ٢ شهر باقی مانده آذربایجان‌غربی، افزود: دو شهر نصرت‌آباد تکاب که تا بیست روز آینده به شبکه سراسری متصل می‌شود و قطور خوی که خط تغذیه آن در حال اجراست و شبکه شهری آن با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران کلنگ‌زنی می‌شود، تا هفته دولت به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه تمامی‌ روستاهای باقی مانده استان برای گازرسانی مرزی ۱۰۶ روستای مرزی بالای بیست خانوار است، ادامه داد: برای گازدار شدن این روستاها نیاز به صدور مجوز برای گازرسانی است که امیدواریم از سوی مدیریت شرکت ملی گاز ایران مجوزهای لازم صادر شوند.

شیخی با بیان اینکه به یک میلیون و ۱۳۹ هزار مشترک گاز در استان خدمات‌رسانی می‌کنیم، تاکید کرد: ما ۱۶۶۵ پرسنل در استان داریم؛ از لحاظ نیروی انسانی تحت فشاریم چنان که ۶۵۰ نیروی انسانی در گازبانی و کنتورخوانی کمبود داریم.

او با تاکید بر اینکه بدلیل محدودیت جذب نیرو، تعداد نیروی انسانی‌مان به ایجاد ساختار جدید معطوف شده است، گفت: اخیرا نیز یک شهر ما تبدیل به شهرستان شده و نیاز به تعریف ساختار برای آن شهرستان داریم؛ لذا از مدیریت شرکت ملی گاز درخواست داریم تعیین تکلیف ساختار شرکت گاز آذربایجان‌غربی را اعلام فرماید.

کد خبر 2756743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha