پرداخت ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای حوزه فاوا در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از سال گذشته تاکنون، ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در استان پرداخت شده است.

به گزارش کرد پرس، آرام حیدری گفت: این تسهیلات حمایتی در قالب ۲۲۵ طرح مربوط به کسب و کارهای فناوری اطلاعات پرداخت شد که نسبت به سال‌های قبل، رقم قابل توجهی است.

وی افزود: تسهیلات حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل ۱۷ برنامه است که در قالب تسهیلات بند الف و بند ب به افراد حقیقی، شرکت های حقوقی نوپا و غیر نوپا، تولید کنندگان اپلیکیشن و بازی های موبایل و تولید کنندگان محتوا با کارمزد ۴ تا ۱۰ درصد ارائه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان اظهار کرد: علاقه مندان و فعالان حوزه کسب و کارهای اینترنتی می‌توانند جزئیات برنامه‌های حمایتی و نحوه پرداخت در سامانه توان آفرین را در آدرس Http://tavanafarin.ito.gov.ir مشاهده کنند.

حیدری ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تمام توان و در قالب پرداخت تسهیلات حمایتی و کم‌بهره، از کسب و کارهای حوزه فاوا و استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.

وی همچنین ایجاد ۳۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی در استان را از دیگر اقدامات انجام شده در طول ۲۰ ماه خدمت دولت سیزدهم در کردستان اعلام کرد.

کد خبر 2756544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha