پایداری گاز در شهرستان های سیروان و چرداول تضمین می شود

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح و بهره‌برداری ایستگاه CGS لومار و کارخانه سیمان ایلام برای پایداری گاز در شهرستان های سیروان و چرداول در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمود کشاورز در دیدار با فرماندار چرداول افزود: با نصب و راه اندازی این ایستگاه، علاوه بر تضمین پایداری گاز در این ۲ شهرستان، قدم های قابل قبولی در حوزه پدافند غیر عامل نیز برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اتصال ایستگاه ۲۰ هزار پشتیبان کارخانه سیمان در حال اتمام است و پایداری گاز با اتصال این ایستگاه به شبکه گاز به سطح بالایی خواهد رسید، اظهار داشت: این پروژه تا هفته دولت به اتمام می‌رسد و در مدار قرار خواهد گرفت. 

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه شهرستان چرداول یکی از مناطق سبز استان در حوزه گازرسانی است، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز با اشاره به اینکه ۴ شهر و ۷۹ روستای چرداول از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۵ هزارو ۳۵۰ خانوار در مناطق شهری و روستایی چرداول مشترک گاز هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهرک های صنعتی سطح شهرستان چرداول گازدار هستند،گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری امسال به واحدهای صنعتی و تولیدی توجه ویژه ای دارد.

همچنین فرماندار چرداول از گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز شهرستان تنها اداره ای است که کمترین چالش را ایجاد کرده و در ارائه خدمات سرآمد است.

علی محمدی با بیان اینکه اکثر مراجعه کنندگان از این اداره اعلام رضایت دارند،افزود: خدمات شرکت گاز استان در مناطق شهری، روستایی، واحدهای صنعتی و تولیدی قابل لمس است و انتظار می رود که این خدمات همچنان استمرار داشته باشد.

کد خبر 2756513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha