صعود تیم والیبال نوجوانان قروه به لیگ کشوری

سرویس کردستان- رئیس هیئت والیبال قروه از صعود تیم والیبال نوجوانان شهرستان به لیگ کشوری به عنوان قهرمان استان در این رشته ورزشی خبر داد.

«محمد سیفی» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس به موفقیت والیبالیست های نوجوان قروه که به عنوان قهرمان استان جواز حضور در لیگ کشوری را کسب کرده اند، اشاره داشت.

او با بیان اینکه چنین موفقیتی نشان دهنده این است که والیبالیست های شهرستان با وجود محدودیت ها می توانند به هر موفقیتی برسند، افزود: امیدوارم برای موفقیت های بیشتر مسئولان حمایت های لازم را داشته باشند و با ورود بخش خصوصی بتوان برنامه ریزی صحیح در این رشته ورزشی تدوین کرد.   

به گفته رئیس هیئت والیبال، مربیان این تیم «میلاد امینی و یوسف سیفی» با سرپرستی و کادرفنی «محمد سیفی و یزدان قادری» هستند که تیم را در لیگ کشوری همراهی می کنند.  

  «محمد سیفی» که حدود ۴ سال است به عنوان رئیس هیئت والیبال شهرستان منصوب شده، از اقداماتی که برای ورزش والیبال انجام داده گفت و عنوان کرد: در این مدت باوجود تمامی کم و کاستی ها برای نخستن بار موفق به احدث خانه والیبال شده و میزبانی ۱۰ دوره مسابقات استانی و اردوی اعزام به کشور را داشته ایم.

مطابق سخنان او تیم شهرستان در تمامی رده های سنی آقایان و بانوان به مسابقات مختلف اعزام شده اند و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ والیبالیست سازمان یافته در شهرستان در این رشته ورزشی با ۸ مربی خانم و آقا فعالیت مستمر دارند.

«سیفی» همچنین از کسب مقام سوم تیم والیبال بانوان در مسابقات والیبال استان گفت. /  

کد خبر 2756334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha