پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی خلع ید شد

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج گفت: پیمانکار پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی به علت عدم پرداخت اجاره و همچنین سایر تعهدات نسبت به شهرداری با حکم دستگاه قضا خلع شد.

به گزارش کرد پرس، حمید کریمی گفت: این پیمانکار به تعهدات خود در مورد نگهداری از سیستم‌ها و همچنین تنظیف پارکینگ عمل نکرده و موجب نارضایتی مردم شده بود.

وی افزود: شهرداری با هدف خدمت رسانی به شهروندان با وجود اینکه پارکینگ تحت مدیریت پیمانکار بود چندین مرحله اقدام به تنظیف و سرویس آسانسور پارکینگ کرده است.

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج، اظهار کرد: تذکرات لازم به صورت شفاهی و مکتوب بارها از سوی شهرداری به پیمانکار پارکینگ طبقاتی سنندجی داده شد اما از انجام وظایف و تعهدات سرباز زده است.

کریمی ادامه داد: با توجه به نارضایتی شهروندان از عملکرد پیمانکار، شهرداری موضوع را از طریق مراجع قانونی دنبال و بعد از انجام شکایت، حکم خلع پیمانکار صادر و ابلاغ شد.

وی یادآور شد: برای انکه خللی در خدمات شهرداری در بحث پارکینگ به شهروندان وارد نشود شهرداری ضمن تنظیف و تعمیر آسانسور و سایر تجهیزات تا زمان برگزاری مراحل قانونی و واگذاری به پیمانکار جدید، با مدیریت پارکینگ را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است عملیات احداث پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی در ۶ طبقه و متراژ هزار و ۹۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۳ آغاز و با گنجایش ۴۳۵ خودرو به عنوان یکی از مجهزترین پارکینگ های غرب کشور در دی ماه ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید.

کد خبر 2756222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha