جوابیه شبکه بهداشت و درمان مهاباد در خصوص انتشار خبری در کردپرس

سرویس آذربایجان غربی- روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان در پی انتشار خبری در خبرگزاری کردپرس جوابیه صادر کرد.

به گزارش کردپرس، متن جوابیه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد بدین شرح است :

مدیر مسئول محترم خبرگزاری کرد پرس؛ باسلام و خداقوت در پاسخ به انتشار متنی که توسط آن خبرگزاری محترم با عنوان  "مهاباد فاقد دستگاه بی خطر سازی زباله‌های عفونی/ارومیه ظرفیت زباله‌های این شهر را ندارد" درج گردیده به جهت تنویر افکار عمومی و با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران خواهشمند است جهت دفاع از حق و حقوق و زحمات بی شائبه و شبانه روزی مسئولین و همکاران خدمت گذار دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و شبکه بهداشت و درمان مهاباد متن زیر را که جوابیه روابط عمومی این شبکه می باشد جهت استحضار بینندگان و خوانندگان در سایت درج نمایید.

در کمیته پسماند شهرستان مصوب شد که دستگاه جایگزین با ظرفیت بالاتر از دستگاه قبلی و دارای استاندارد روز خریداری و نصب شود. توسط کمیته تخصیص دانشگاه  یازده میلیارد ریال  برای خرید دستگاه بی خطر ساز در نظر گرفته شده  و مرحله اول مناقصه خرید دستگاه بی خطر ساز پسماند های بیمارستانی برگزار شده و در آینده نزدیک  طبق فرآیند ها و آئین نامه های مقرراتی مالی دانشگاه، دستگاه بی خطر ساز پسماند های بیمارستانی خریداری می شود.

پسماند های بیمارستانی نیز طی عقد قرار داد با شرکت های بخش خصوصی دارای مجوز از معاونت بهداشتی دانشگاه به ارومیه منتقل و بی خطرساز می شود. تمامی فرآیند تحویل و بی خطر سازی پسماند های بیمارستانی تحت نظارت کارشناسان محیط زیست و معاونت بهداشتی دانشگاه و با رعایت موازین بهداشتی در حال انجام است.

در پایان بر خود واجب می دانم از زحمات شبانه روزی نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و تمامی مسئولین شهرستانی و دست اندرکاران جهت پیگیری و به سرانجام رساندن مراحل خرید دستگاه بی خطر ساز پسماند های بیمارستان برای شهرستان مهاباد تشکر و قدردانی نماییم.

کد خبر 2756149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha