۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
سروآباد دومین شهر پربارش کشور

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته سروآباد با ۴۳ میلی متر بارش، پربارش ترین شهر کردستان و دومین شهر کشور ثبت شد.

به گزارش کرد پرس، علی پناهی گفت: از امروز دوشنبه موج بارشی از استان خارج می شود ضمن اینکه برای بعد ازظهر ناپایداری های محلی و رگبارهای نقطه ای دور از انتظار نیست.

وی به میزان بارش ها در طول ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: سروآباد با ثبت ۴۳ میلی متر شهر پربارش استان و دومین شهر کشور گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان اظهار کرد: همچنین در سقز ۳۶ میلی متر، بانه ۴۰ میلی متر، دیواندره، سنندج و مریوان ۲۴ میلی متر، بیجار ۱۸ میلی متر، کامیاران ۲۱ میلی متر، و دهگلان ۱۴ میلی متر بارش باران ثبت شد.

پناهی در ادامه به پیش بینی وضعیت جوی استان در روزهای آتی پرداخت و با اشاره به اینکه هوای استان در روز سه شنبه آرام و پایدار است، ادامه داد: روز چهارشنبه نیز ناپایداری هایی به خصوص برای مناطق شمالی استان وجود خواهد داشت.

وی درباره وضعیت دمای هوا نیز، بیان کرد: از فردا دمای هوا در استان حدود ۷ تا ۸ درجه افزایش پیدا می کند و هوا گرمتر می شود.

کد خبر 2755992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha