ناامنی در کویسنجق طی ۲۴ ساعت؛ ترور نماینده و درگیری پیشمرگه و پلیس با یکدیگر

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ قبل از ظهر امروز در جلوی زندان پلیس آزادی در کوی سنجق تیراندازی روی داد.  مدیرکل اداره بهداشت کویسنجق دراین‌باره گفت :« در این حادثه یک نفر کشته و چهارنفردیگر زخمی شدند»

به گزارش کردپرس به نقل از خندان، امروز دوشنبه تاریخ ۲۰۲۳/۵/۱۵ چند نفر با هدف ملاقات با یک فرد زندانی در زندان پلیس آزادی به این مکان رفته‌اند، یکی از این افراد دستور بازداشت داشته است اما حاضر به تسلیم خود به نیروهای پلیس نشده، این امر باعث بروز درگیری و تیراندازی میان این چند نفر با پلیس می‌شود.

دکتر «کامران عباس شیخانی» مدیرکل اداره بهداشت کوی سنجق اعلام کرد در این حادثه یک نفر کشته و چهارنفر دیگر مجروح شدند و همه آنها با شلیک گلوله مورد هدف قرار گرفته‌اند و حال یکی از مجروحان وخیم است و درزیر عمل جراحی می‌باشد.

دیشب نیز یک منبع آگاه به خندان گفت: «کاروان گزنه‌ای» عضو فراکسیون اتحادیه میهنی در پالمان کردستان در مسیر بازگشت خود از کویه به شهر اربیل مورد سوءقصد قرار گرفت که در نتیجه این حمله راننده وی زخمی شد.

به گفته این منبع شب گذشته «کاروان گزنه‌ایی »از منطقه کوی سنجق در حال حرکت به سوی شهر اربیل بوده که یک گروه ۱۲نفره به او حمله می‌کنند و در نتیجه این حمله راننده وی زخمی ‌می‌شود.

به گزارش این منبع میزان جراحات این راننده جزیی بوده و گروه ضارب متواری شده‌اند.

این منبع افزود این حادثه در نزدیکی تپه کوی سنجق اتفاق افتاده که پس از این حمله نیروهای امنیتی مشغول تحقیق و بررسی در این باره هستند.

کد خبر 2755758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha