تحویل ۱۰ واگن قطار مسافری متروکه به بخش خصوصی آذربایجان‌غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تحویل ۱۰ واگن قطار مسافری متروکه سازمان‌ جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به بخش خصوصی در آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش کردپرس، در این آیین که در ایستگاه راه آهن سلماس و با حضور سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برگزار شد،  با تاکید استاندار آذربایجان‌غربی مقرر شد این واگن های مسافری بعد از آماده سازی کامل در مسیر ارومیه به تهران و ارومیه به مشهد بکارگیری شوند. 

اجتهادی در این باره گفت: این واگن‌ها حدود ۳۰‌ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: هزینه‌های دولتی مربوط به این واگن‌ها به صورت کامل ‌پرداخت و به شرکت خصوصی واگذار شده است.

استاندار آذربایجان غربی نیز در بازدید از این واگن‌ها گفت: ما برای راه اندازی شرکت‌های بین المللی ریلی در استان آمادگی کامل داریم. سعی می‌کنیم با رفع مشکلات مربوط به حمل و نقل ریلی، از این ظرفیت در استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

محمدصادق معتمدیان افزود: آذربایجان غربی تاکنون نتوانسته از ظرفیت حمل و نقل ریلی در راستای توسعه خدمات مسافری بویژه خدمات حمل و نقل بار استفاده کند ولی در صدد هستیم با همکاری راه آهن کشور، این مهم را به سرانجام برسانیم.

او همچنین ضمن شنیدن مشکلات تجار در خصوص حمل و نقل ریلی در منطقه، با قربانی مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان تماس تلفنی برقرار و بر رفع مشکلات با نگاه ویژه شرکت رجا تاکید کرد.

کد خبر 2755576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha