چهره های فاخر کردستان در رسانه ملی معرفی شوند

استاندار کردستان گفت: سرزمین پر افتخار استان، خاستگاه هنرمندان و چهره های فاخر فرهنگی و تاریخی است که باید از رسانه ملی معرفی شوند.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا سه شنبه شب در دیدار مدیران ارشد کردستان با رییس سازمان صداوسیما در سنندج، گفت: ظرفیت های بسیار مطلوبی در کردستان وجود دارند که به دلایل مختلف و آنگونه که شایسته است در سطح کشور معرفی نشده اند.

وی اظهار کرد: اگر مردم  مفاخر و توانمندی های خود را در رسانه ملی مشاهده کنند این امر به طور حتم به ایجاد همبستگی و تقویت وحدت و انسجام ملی یاری خواهد رساند.

استاندار کردستان افزود: کُردها اصیل ترین قوم ایرانی اند که در صحنه ها و برهه های مختلف وفاداری خود را اثبات کرده اند و امروز هر کُردی در هرجای جهان وجود دارد خود را ایرانی می داند.

زارعی کوشا ادامه داد: به عنوان خادم مردم آمادگی دارم برای پیشبرد اهداف راهبردی صداوسیما در استان هرگونه مساعدت و همکاری را داشته باشم.

در این نشست مهمترین مطالبات و خواسته ها در راستای تقویت و توسعه رسانه ملی توسط مدیران و تعدادی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

رئیس سازمان صداوسیما عصر سه شنبه وارد سنندج شد و در بدو ورود به این شهر به همراه استاندار کردستان، به مقام شامخ شهدا در یادمان شهدای گمنام صدا و سیمای مرکز کردستان ادای احترام کرد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در سفر خود به استان کردستان با حضور در منزل شهید والامقام «طاهر مجیدیان» از شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت وگو کرد.

کد خبر 2755458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha