۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
علم رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است

نماینده ولی فقیه در کردستان از معلم به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت نام برد و گفت: معلم لازمه نظام تعلیم و تربیت است لذا باید از همه ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان خدوم بهره جسته و آموزش و پرورش نیز در این امر، تلاش و جدیت داشته باشد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با ستاد بزرگداشت مقام معلم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مطهری، به سابقه فعالیت خود در نظام تعلیم و تربیت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت کار مقدسی است.

وی افزود: به فعالیت خود در حوزه تعلیم و تربیت افتخار می کنم چرا که شأن و جایگاه معلم به حضرت حق در مرحله اول و بعد از آن به انبیای الهی به طور خاص نبی مکرم اسلام برمی گردد و از این حیث، معلمی بالاتر از تعاریف است.

نماینده ولی فقیه در کردستان از معلم به عنوان رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت نام برد و اظهار کرد: معلم لازمه نظام تعلیم و تربیت است لذا باید از همه ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات هر چه بهتر به فرهنگیان خدوم بهره جسته و آموزش وپرورش نیز در این امر، تلاش و جدیت داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بنده همیشه دعاگوی معلمان خود هستم، پویایی معلم در روند تعلیم و تربیت تأثیر گذار بوده و کیفی کردن فعالیت ها به ویژه فعالیت های آموزشی و فرهنگی بسیار مورد تأکید است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تلاش مان را بیشتر کنیم؛ نه تلاش در جهت انجام وظایف معمولی بلکه سعی کنیم فعالیت های ابتکاری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: بیشتر به امور معنوی بپردازیم بدین معنی که اخلاقیات را همواره نصب العین قرار داده، نظارت مستمر و میدانی بر فعالیت ها داشته و با رعایت قانون سعی کنیم جامعه را در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم.

کد خبر 2755108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha