آیا مرغ هم تحریم است؟/ مردم ارومیه ۱۵ روز است که در صف مرغ هستند

سرویس آذربایجان غربی- با ادامه کمبود دو هفته ای مرغ در ارومیه نمایندگان این شهرستان امروز در صحن علنی مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی نسبت به بی تفاوتی مسئولان در حل این مشکل انتقاد کرده و گفتند: آیا در شأن مردم ارومیه است که از ساعت ۶ صبح برای خرید ۲ کیلو مرغ صف بایستند؟

به گزارش کردپرس از خانه ملت؛ روح الله حضرت پورطلاتپه در نشست علنی امروز (یکشنبه، 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی آسوده بخوابید، مردم ارومیه 15 روز است که در صف مرغ هستند، چرا وزارتخانه‌ای که وظیفه آن تأمین مایحتاج، غذا و نان مردم است، اینقدر نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه عرضه تأمین مرغ برای مردم را هم نداریم، گفت: آیا مرغ هم تحریم است و مرغ نیز در دست آمریکا بوده و به برجام گره خورده است.

او افزود: ارومیه کجا قرار دارد که شما گوشت خارج از تنظیم بازار را به ارومیه می‌فروشید و گوشت درجه یک در تهران توزیع می‌شود. خجالت نمی‌کشید که در این کشور شهروند درجه یک و دو به راه انداخته‌اید و مرزبانان ایران را اینطور تکریم می‌کنید، به چه حق و مجوزی میوه شب عید را 20 تا 30 درصد گرانتر از تهران و تبریز فروختید.

حضرت‌پور تأکید کرد: آقای رئیس جمهور به کابینه خود بگویید وقتی نام ارومیه می‌آید حواسشان را جمع کنند، ما اجازه نمی‌دهیم به مردم ارومیه و آذربایجان توهین کنند و به شکستن هر قلمی بر علیه مردم آذربایجان بچرخد ترس و ابا نداریم. آذربایجان و ارومیه سر ایران است و اجازه ندارید اینطور با مردم رفتار کنید. مجلس هم چنین اجازه‌ای را به شما نمی‌دهد لذا قوه قضائیه به این موضوع ورود کند چرا که این مسئله حق‌الناس است.

مسئولان جهاد کشاورزی صف های طولانی مرغ در ارومیه را نمی بینند؟

سید سلمان ذاکر دیگر نماینده ارومیه در مجلس نیز با بیان اینکه چرا مسئولان جهاد کشاورزی صف های طولانی مرغ در شهرستان ارومیه را نمی بینند، گفت: آیا این شأن مردم ارومیه است که از ساعت ۶ صبح برای خرید ۲ کیلو مرغ صف بایستند؟

او در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: کشت و کشتار تصادفات جاده ای، بیماری های تنفسی، آلایندگی، مصرف بالای انرژی و کاهش قدرت خرید مردم و کم درآمدها و بی درآمدها و تصمیمات غلط دولت های قبل و همین دولت که افزایش قیمت خودرو و ایجاد تورم است، دست بردارید و با واردات خودروی نو و کهنه نیاز مردم و قیمت خودرو را حل کنید.

نماینده ارومیه در مجلس یازدهم ادامه داد: مسئولان جهاد کشاورزی صف های طولانی مرغ در شهرستان ارومیه را نمی بینند؟ آیا این شأن مردم ارومیه است که از ساعت 6 صبح برای خرید 2 کیلو مرغ صف بایستند؟ چرا تدبیر نمی کنید؟ چرا به فکر تولید مرغ برای کشور نیستید؟ در ماه مبارک رمضان آه مردم دامن شما را می گیرد!/

کد خبر 2754630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha