زخمی‌شدن چند عضو SDF در حمله داعش به یک ایست بازرسی در دیرالزور

سرویس سوریه - دیدبان حقوق بشر سوریه از زخمی‌شدن چندین تن از نیروهای SDF در حمله صبح یکشنبه داعش به یک ایست بازرسی SDF در حومه شرقی دیرالزور خبر داد.

به گزارش کردپرس، هسته‌های داعش روز یکشنبه به یک ایست بازرسی نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در حومه شرقی دیرالزور حمله کردند و چندین تن از نیروهای SDF در این حمله زخمی شدند.

دیدبان حقوق بشر سوریه(SOHR) روز یکشنبه اعلام کرد که افراد مسلحی که گمان می‌رود از هسته‌های داعش باشند در ساعات اولیه یکشنبه ۹ آوریل با مسلسل به یک ایست بازرسی SDF در تقاطع «سلیمان‌المخلف» شهرک «سهیل» در حومه شرقی دیرالزور تیراندازی کردند و در این حمله چندین تن از نیروهای SDF زخمی شدند.

SOHR عملیات‌های انجام شده توسط داعش شامل همه حملات و انفجارهای مسلحانه در مناطق تحت کنترل مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه را از اوایل سال ۲۰۲۳ مستند کرده است.

بر اساس این مستندات، حملات داعش تاکنون ۳۴ کشته بر جای گذاشته است که شامل ۲۶ تن از نیروهای SDF، نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان(آسایش) و سایر تشکیلات نظامی فعال در مناطق تحت کنترل مدیریت خودگردان و پنج غیرنظامی و دو عضو داعش بوده است. هویت یکی از کشته‌شدگان مشخص نیست.

حملات داعش شامل هفت حمله در «رقه»، ۳۵ حمله در «دیرالزور»، دو حمله در «حلب» و پنج حمله در «حسکه» می‌شود.

کد خبر 2754388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha