تشکیل کمیته حقیقت یاب در مجلس عراق درباره حادثه فرودگاه ‌سلیمانیه

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ نائب رئیس اول پارلمان عراق دستور تشکیل کمیته ای برای تحقیقات درخصوص حادثه انفجار در فرودگاه سلیمانیه را صادر کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از میدل ایست نیوز: محسن المندلاوی، نائب رئیس اول پارلمان عراق امروز شنبه، دستور تشکیل کمیته ای برای تحقیقات درخصوص حادثه انفجار در فرودگاه سلیمانیه را صادر کرد.
وی در توئیتی نوشت: هدف قرار دادن فرودگاه بین المللی سلیمانیه را که نقض خطرناک حاکمیت عراق و تهدیدی برای جان شهروندان است به شدت محکوم می کنیم.
المندلاوی افزود: به کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق دستور می دهیم کمیته ای برای تحقیقات درخصوص جزئیات این حمله و ارائه گزارش فوری برای اتخاذ اقدامات حافظ حاکمیت و حفظ جان مردم از هرگونه تعرض تشکیل دهد.
اداره فرودگاه سلیمانیه روز گذشته با انتشار بیانیه ای گفت که ساعت 4:18 عصر امروز (جمعه 7 آوریل) انفجاری در دیوار فرودگاه رخ داده که خسارتی در پی نداشته است.
«جوی بوجینو» سخنگوی ستاد مرکزی امریکا نیز در اظهاراتی تاکید کرد که حمله به نزدیکی فرودگاه سلیمانیه یک خودرو را هدف قرار داده که 3 امریکایی در آن بودند و افزود که هیچ یک از آنها آسیب ندیده است.
 

کد خبر 2754329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha