۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
قاتل فراری در سنندج بازداشت شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف قتل عمد و بازداشت قاتل فراری با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی در سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ لطف‌اله دارابی از کشف قتل عمد و بازداشت قاتل با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: ۴ ماه گذشته قتلی در میدان گاز سنندج اتفاق افتاد که قاتل بلافاصلهاز محل متواری و فراری شد.

وی با بیان اینکه مقتول در جریان این قتل به دلیل شدت جراحات وارده به کما رفت و سپس در بیمارستان سنندج فوت کرد، افزود: در طول این چند ماه قاتل فراری بوده که ماموران آگاهی با انجام اقدامات پلیسی گسترده، متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی بازداشت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل عمدی مرد جوان در سنندجاعتراف کرد، اظهار کرد: متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ دارابی همچنین از بازداشت سارق خودروی پراید توسط پلیس در سقز خبر داد و ادامه داد: سارق باطری‌های خودرو با کشف ۴۶ فقره سرقت در شهرستان سنندج نیز توسط پلیس دستگیر شد.

وی با تأکید بر اینکه امنیت وآرامش شهروندان خط قرمز پلیسبوده و اجازه نخواهیم داد کسی آسایش هم‌استانی‌هایمان را به مخاطره بیندازد، یادآور شد: در راستای تامین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به حق مردم، گشتی‌های پلیس در طول سال به ویژه این ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی در سطح استان به وظایف خود عمل می‌کنند.

کد خبر 2754065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha