در حمله داعش به مرکز نیروهای آسایش روژاوا در حسکه دو عضو داعش کشته شدند

سرویس سوریه - فرماندهی کل نیروهای آسایش روژاوا با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که آنها به حمله انتحاری داعش علیه مقر آنها در شهر حسکه پاسخ داده و در درگیری رخ داده مابین آنها و اعضای داعش دو عضو داعش کشته شده اند.

به گزارش کردپرس، فرماندهی کل نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه (آسایش) تایید کرد که آنها به حمله انتحاری دو عضو داعش علیه مقر آنها در شهر حسکه پاسخ داده و در درگیری رخ داده دو عضو داعش کشته شده اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، فرماندهی کل نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان در خصوص تلاش دو عضو داعش برای حمله به مرکز آنها در محله نشوه شهر حسکه بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه منتشر شده نیروهای آسایش روژاوا آمده است: «امروز ۳۱ مارس، دو عضو انتحاری داعش که با لباس‌های نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) هویت خود را پنهان کرده بودند، سعی کردند به مرکز نیروهای امنیت داخلی در محله نشوه از توابع شهر حسکه حمله کنند.

نیروهای ما یعنی نیروهای آسایش پس از درگیری کوتاه این حمله انتحاری را با شکست مواجه کردند و در نتیجه هر دو تن از اعضای انتحاری داعش کشته شدند. دو قبضه اسلحه کلاشینکف، ۲۰ خشاب اسلحه کلاشینکف، ۸ نارنجک دستی و ۲ جلیقه انفجاری که همراه این دو عضو داعش بود کشف و ضبط شد. نیروهای ما تحقیقات دقیقی را درباره این حمله آغاز کرده‌اند.

ما به عنوان فرماندهی کل نیروهای آسایش روژاوا تایید می کنیم که به همراه SDF حملاتی را که ثبات منطقه ما را در شمال شرق سوریه هدف قرار می‌دهد، شکست داده و خنثی خواهیم کرد. همچنین از همه مردم خود می‌خواهیم که مراقب این گونه حملات باشند و ما را از هرگونه وضعیت مشکوک مطلع کنند.»

کد خبر 2754046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha