عضو فراکسیون دولت قانون: حزب دمکرات، در توطئه بین المللی علیه عراق مشارکت دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق، حزب دمکرات کردستان به رهبری مسعود بارزانی را به اجرای پروژه خطرناکی با مشارکت آمریکا، انگلیس و کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه دولت و ملت عراق متهم کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "عارف عبدالجلیل" در این باره گفت: عراق با توطئه بین المللی بزرگی مواجه است که آمریکا در آن مشارکت دارد و انگلیس به عنوان مالک خطرناکترین تشکیلات جاسوسی در جهان به همراه کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسرائیل در آن مشارکت دارند.

عارف عبدالجلیل افزود: در رأس جریانات داخلی مسئول اجرای این نقشه بزرگ علیه عراق، حزب دمکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی قرار دارد که در پی تحقق خواسته های خودش است.

عضو فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق همچنین گفت: این توطئه از زمان آغاز تظاهرات، تغییر قانون انتخابات، تغییر کارمندان کمیسیون عالی انتخابات، متصل کردن دستگاههای شمارش آرا در برگزاری انتخابات به سرورهای خارجی تا اعلام نتایج انتخابات آغاز شده است.

عبدالجلیل عارف تأکید کرد: آخرین حلقه این زنجیره خطرناک، روند تشکیل دولت عراق و افزایش اختلافات سیاسی بین فراکسیون های شیعه و تلاش برای ایجاد دودستگی بین آنها توسط جریانات عراقی داخلی بوده است.

این عضو فراکسیون دولت قانون در پایان خاطرنشان کرد: وجود نیروهای سیاسی میهن پرست و خون شهدایی که جانشان را در راه مقابله با این بازی کثیف علیه کشور فدا کردند پروژه تقسیم و عراق و تحقق منافع شخصی توطئه گران در کشور را نقش بر آب خواهد کرد.

کد خبر 27200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha