پیام حقانیت انقلاب اسلامی بازگو شود/حل مشکلات مردم دغدغه نظام است

طسرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تلاوت آیات الهی، معنویت، آموزش کتاب قرآن و حکمت الهی از پیام‌های انقلاب اسلامی بوده که باید بازگو شود.

به گزارش کرد پرس، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن انقلاب که با موضوع «ثبات، امنیت و اقتدار نظامی» در سروآباد برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب انفجار نور بود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط کشور به‌گونه‌ای تغییر کرد که واقعیت‌ها برای همه مردم روشن شد.

وی تلاوت آیات الهی، معنویت، آموزش کتاب قرآن و حکمت الهی را از پیام‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد که باید بازگو شود و اظهار کرد: ممکن است برخی انسان‌ها و مسئولان در برابر ادای دین نسبت به انقلاب، بی‌تفاوت باشند اما اصل و اهداف انقلاب تغییری نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه مکتب و گفتمان انقلاب به جامعه معرفی شود، افزود: انتظار می‌رود دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله پیشرفت در حوزه علم و دانش، تقویت زیرساخت‌ها، تعداد دانشگاه‌ها، دانشجویان و اعضای هیئت علمی قبل و بعد از انقلاب مقایسه شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: قبل از انقلاب ۱۰۰ هزار دانشجو در کشور داشتیم که اکنون به حدود ۴ میلیون افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم از جمله دغدغه‌های نظام است، یادآور شد: تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت معیشتی جمعیت 3 هزار و ۷۰۰ نفری ماموستایان استان در حال انجام بوده که به امید خدا عملی و رفاه و آسایش را برای این قشر زحمتکش فراهم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: امیدواریم مشکل تورم و گرانی در دولت سیزدهم برطرف شود تا مردم نفسی راحت بکشند.

کد خبر 27076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha