افتتاح ۷ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در دهه فجر

سرویس کردستان - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بهره‌برداری و افتتاح ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فرزام بیدارپور با اشاره به افتتاح و بهره‌برواری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هفت پروژه عمرانی دانشگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۸۷ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح 2 پروژه شامل مسکن پزشکان متخصص در بیجار و کامیاران، افزود: برای احداث پروژه‌های مذکور قریب به ۲۹ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افتتاح ۲ مرکز خدمات جامع سلامت در روستای سنته و ایرانخواه از توابع شهرستان سقز با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی خبر داد.

بیدارپور در ادامه با اشاره به افتتاح 2 باب خانه بهداشت روستایی، اظهار کرد: خانه بهداشت روستای گلالی شهرستان قروه با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای نشور سفلی در کامیاران به مبلغ ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان پروژه خیر ساز توسعه بخش اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی در قروه را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد.

کد خبر 26944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha