صدور جریمه ۳۲ میلیارد ریالی برای نانوایان متخلف در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: میزان جریمه صادر شده برای متخلفین بخش نان ۳۲ میلیارد و ۷۸۳میلیون ریال بوده و به طور متوسط متخلفان هر پرونده نانوایی ها طی سال جاری به پرداخت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه محکوم شده است.

به گزارش کردپرس، حسن نجف زاده در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در سال جاری ۳۰۸۰ پرونده در بخش تخلفات نان وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده که از این تعداد ۳۰۷۴ فقره پرونده مختومه شده است.

او تصریح کرد: میزان جریمه صادر شده برای متخلفین بخش نان ۳۲ میلیارد و ۷۸۳میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: بیشترین تعداد تخلف ثبت شده ۱۴۹۱ فقره مربوط به کم فروشی، ۹۴۵ فقره مربوط به گران فروشی و ۱۵۸ فقره مربوط به عرضه خارج از شبکه است.

نجف زاده ادامه داد: به طور متوسط متخلفان هر پرونده نانوایی ها طی سال جاری به پرداخت ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه محکوم شده است.

او در خصوص تعداد پرونده وارد در بخش تخلفات آرد نیز گفت: در سال جاری در بخش تخلفات آرد تعداد ۳۳۶ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که ۳۲۲ پرونده مختومه شده و میزان جریمه صادر شده در شعب تعزیرات حکومتی استان در این بخش ۷میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی وصنفی موضوع را ازطریق سامانه ۱۳۵سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

کد خبر 26920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha