کرمانشاهیان‌ به کمک توسعه شهر و  دیارشان بیایند

سرویس کرمانشاه _ بهمن امیری مقدم عنوان کرد: از تمامی کرمانشاهی‌های دلسوز و توانمند که ساکن ایران و یا دیگر کشورها هستند دعوت می‌کنیم که به توسعه و پیشرفت شهر و دیارشان کمک کنند.

به گزارش؛ بهمن امیری مقدم در آیین بهره‌برداری از کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی و بخش ccu بیمارستان بیستون که با حضور معاون اقتصادی استاندار برگزار شد؛ عنوان کرد: تلاش‌های مدیران بیمارستان خصوصی بیستون در زمینه توسعه زیرساخت‌های خدماتی و درمانی پیشرفته در استان کرمانشاه، بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: در کرمانشاه نباید هیچ مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوص ایجاد شود و در همه مراحل پشتیبان کارآفرینان هستیم.

مدیر ارشد استان حل مشکل بیکاری را مستلزم مشارکت بخش خصوصی دانست و گفت: کرمانشاه زمانی مرکز فرهنگی، خدماتی، مبادلاتی و تجاری غرب کشور بود ولی به دلیل وقوع جنگ تحمیلی و برخی مشکلات، گرفتار برخی عقب ماندگی‌ها شده است.

وی بر ضرورت احیای جایگاه مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور عنوان‌کرد: مجموعه فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون یک مرکز پیشرفته برای ارائه خدمات درمانی به بیماران داخل و خارج از کشور است که می تواند به احیای جایگاه منطقه‌ای کرمانشاه کمک کند.

امیری مقدم خطاب به کارآفرینان متخصصین کرمانشاهی خارج از استان گفت: از همه این عزیزان دعوت می‌کنیم با تخصص و سرمایه‌های خود به کمک توسعه و پیشرفت شهر و دیارشان بیایند.

گفتنی است کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه یکی از مجهزترین مراکز چشم پزشکی تخصصی غرب کشور است که دارای قابلیت ارائه خدمات به ۵۰۰ بیمار داخلی و خارجی در روز را داراست.

همچنین بخش ccu بیمارستان بیستون با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

آیین بهره برداری از این پروژه با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه، مدیرکل سرمایه گذاری استانداری و فرماندار کرمانشاه و مدیریت بیمارستان بیستون برگزار شد.

کد خبر 26846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha