توقیف کامیون حامل 30 تن ذرت قاچاق در میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- جانشین فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف 30 تن ذرت قاچاق با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب، خبر داد.

سرهنگ ایرج حسن خانی به کردپرس گفت: ماموران ايستگاه بازرسي شهید محمد نژاددر انتظامی شهرستان میاندوآب، حین كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه تریلی مشكوك و آن را متوقف كردند.

او با اشاره به اینکه در بررسی این تریلی توقیف شده، 30 تن ذرت(نهاده دامی) به صورت قاچاق و توزیع خارج از شبکه كشف و ضبط شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و800 میلیون ريال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامي استان تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حسن خانی، در پایان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع رساني کنند.

گفتنی است؛ قیمت نهاده‌های دامی مانند ذرت، جو دامی و سویا رشد 50 درصدی داشته درحالی که تخصیص ارز 4200 تومانی در سال جاری کماکان وجود دارد و این مسئله با افزایش قاچاق نهاده های دامی همزمان شده است./

کد خبر 26745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha