اجرای محدودیت های تردد و توقف در روزهای ۱۲و ۱۳فروردین در سنقر /جریمه سنگین در انتظار متخلفین

سرویس کرمانشاه ـ فرماندار سنقر گفت:به منظور حفظ سلامت همشهریان و مقابله با گسترش ویروس کووید ۱۹ محدودیت های تردد از ساعت ۶صبح روز سه شنبه ۱۲فروردین تا پایان روز ۱۳فروردین در سطح شهرستان سنقر اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، «محمد ناصر معصومی زاده» اظهار داشت: در طول این دو روز ممنوعیت حضور شهروندان و پارک خودروها در کنار تفرجگاه ها و پارک ها و همچنین جریمه ۵میلیون ریالی و توقیف خودرو متخلفین به مدت یک ماه اعمال خواهد شد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان سنقر با بیان اینکه موفقیت در اجرای این طرح همراهی مردم در روزهای آینده را میطلبد تصریح کرد: به همشهریان محترم توصیه می شود با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارکها و بوستان ها و همراهی با نیروهای نظامی و انتظامی به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

فرماندار شهرستان سنقر همچنین تاکید کرد: تصمیمات و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت هموطنان میباشد لذا تخطی از قوانین مربوطه به منزله عدم رعایت حقوق شهروندی بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

معصومی زاده در پایان با تشکر از همراهی اغلب مردم در اجرای طرح جداسازی اجتماعی در شهرستان گفت: خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد مردم توصیه ها و تصمیمات ستاد مقابله با بحران کرونا را رعایت میکنند و تنها عده ای کم هستند که متاسفانه به سلامت دیگران هم ضربه میزنند.

کد خبر 257683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha