کمک ۷ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت پیرانشهر برای مقابله با کرونا

سرویس آذربایجان غربی- سخنگوی مجمع خیرین سلامت پیرانشهر از جمع آوری بیش از 7 میلیارد ریال کمک نقدی خیرین عرصه سلامت در پیرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، حمزه شیخا، سخنگوی مجمع خیرین سلامت پیرانشهر ضمن اعلام این خبر گفت: خوشبختانه از ابتدایی شروع به کار مجمع خیرین سلامت ویژه مقابله با ویروس کرونا در شهرستان پیرانشهر حدود 7 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک نقدی جهت تجهیز ملزومات کادر درمانی و امکانات پزشکی در راستای مبارزه با ویروس کرونا جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: تا کنون از این مبلغ میزان ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای خرید وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کادر درمانی شامل دستکش، ماسک و کاور ایزوله و سایر امکانات محافظت فردی هزینه شده که با رایزنی های صورت گرفته حداکثر تا ۲۴ ساعت آینده در اختیار کادر پزشکی و درمانی شهرستان قرار خواهد گرفت.

شیخا اضافه کرد: همچنین از محل جمع آوری کمک های خیرین تعداد 30 تخت بیمار همراه با ست کپسول اکسیژن تهیه شده است که تا چند روز آینده تحویل بیمارستان داده خواهد شد و برای سایر امکانات نیز استعلامات قیمتی انجام شده و به زودی این تجهیزات نیز تهیه و خریداری خواهند شد.

سخنگوی مجمع خیرین سلامت پیرانشهر در خصوص نحوه تقسیم بندی تجهیزات خریداری شده برای بیمارستان های در نظر گرفته شده، افرود؛ ابتدا وسایل کامل برای تجهیز بهتر بیمارستان امام خمینی انجام خواهد شد و تعداد ۳۰ تخت همراه با کپسول اکسیژن به همراه سایر تجهیزات خریداری شده نیز در بیمارستان صحرایی شماره یک واقع در ساختمان هلال احمر (نقاحتگاه) مستقر خواهد شد تا در صورت نیاز بتوان به نحو احسن به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمت رسانی انجام شود.

کد خبر 256932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha